Afbestillingsregler for workshops

2020-09-28

REGLER FOR INDBETALING OG AFBESTILLING

FOR WORKSHOPS / WEEKEND-ARRANGEMENTER/MANDEGRUPPER


En tilmelding er først gyldig efter indbetalt depositum/fuld betaling. Uanset indbetalingen af et sådant depositum/betaling forbeholder vi os retten til ikke at optage en deltager på en workshop, i hvilket fald dette depositum/betaling så tilbageføres.

Der kræves et depositum for at reservere plads.

Depositum refunderes indtil to måneder før start. Vi fratrækker dog et administrationsgebyr på kr.200/pers.

Det fulde beløb skal indbetales senest en måned før arr.

Fra to måneder før workshop start kan depositum/deltagerbetaling ikke refunderes.

Ved pludselig opstået sygdom (og Covid19) kan deltagelse på tilsvarende senere workshop tilbydes. Vi refunderer ikke indbetalt beløb.

Hvis pladsen sælges/overdrages til en anden person, skal denne først godkendes af os.

Hvis en workshop må udsættes pga force majeur (feks Covid19) kan deltagerbetaling ikke tilbagebetales, men et nyt arr. tilbydes.