Afbestillingsregler for workshops

2020-09-28

REGLER FOR INDBETALING OG AFBESTILLING

FOR WORKSHOPS / WEEKEND-ARRANGEMENTER/MANDEGRUPPER


En tilmelding er først gyldig efter indbetalt depositum/fuld betaling. Uanset indbetalingen af et sådant depositum/betaling forbeholder vi os retten til ikke at optage en deltager på en workshop, i hvilket fald dette depositum/betaling så tilbageføres.

Der kræves et depositum for at reservere plads.

Depositum refunderes indtil to måneder før start. Vi fratrækker dog et administrationsgebyr på kr.200/pers.

Det fulde beløb skal indbetales senest en måned før arr.

Ved afmelding senest 30 dage inden aftenen, refunderes indbetalingen minus depositummet. Ved senere afmelding refunderes indbetalingen ikke.

Ved pludselig opstået sygdom (og Covid19) kan deltagelse på tilsvarende senere workshop tilbydes. Vi refunderer ikke indbetalt beløb.

Hvis pladsen sælges/overdrages til en anden person, skal denne først godkendes af os.

Hvis en workshop må udsættes pga force majeur (feks Covid19) kan deltagerbetaling ikke tilbagebetales, men et nyt arr. tilbydes.

Pr 1 okt 2021 strammes disse regler for fremtidige workshops.